شرکت فنی و مهندسی نایکل بزرگترین وارد کننده و پخش عمده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، بابهترین کیفیت و مارک های معتبر جهانی دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

مهم ترین ویژگی شرکت نایکل ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان به صورت مدرن و حرفه ای در سراسر کشور می باشد.

بیانیه اهداف وچشم انداز شرکت نایکل:ارائه خدمات پس از فروش برای جلب رضایت مشتریان (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای گروه های از محصولات تحت گارانتی شرکت نایکل شامل:
– محصولات نظارت تصویری: دوربین مداربسته .دی وی ار .ان وی ارولوازم جانبی
– محصولات حضور غیاب :دسنگاه حضور غیاب و تشخیص چهره
– محصولات تجهیزات شبکه:انواع سوئیچ های شبکه ونانو استیشن
– محصولات لوازم جانبی دوربین مدار بسته

خط مشی شرکت نایکل :این شرکت در راستای تامین، جلب رضایت و افزایش وفاداری مشتریان و افزایش روبه بهبود فعالیّت ها ،محصولاتی بابهترین استاندارد جهانی را برگزیده و برای رسیدن به اهداف خود راهکارهای زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

شرکت نایکل برای خدمات برتر، بر اساس اصل رضایت مشتری و با در نظر گرفتن امکانات و نیازهای مربوطه، موارد ذیل را برای رسیدن به اهداف خود در نظر گرفته است :

۱)با بکارگیری تمام امکانات و نیروی انسانی، در سریعترین زمان، و با بالاترین کیفیت و بیشترین سطح رضایت مندی مشتری

۲) ارتقاء سطح کیفی و کمی عملکرد پرسنل واحدهای مختلف مجموعه از طریق ارائه آموزش های مورد نیاز و نظارت بر اثر بخشی آموزشی.

۳) ارتقاء سطح کیفی فضای کاری و ایجاد محیطی پویا، با نشاط و پر تلاش در جهت حصول موفقیت در بالاترین سطح

۴)استفاده بهینه از منابع سازمان (نیروی انسانی، تجهیزات، سیستم ها و غیره)

ارائه خدمات به مشتری :
۱.پذیرش: انجام کلیه امور مربوط به ثبت ،پذیرش و ارسال دستگاه به مشتری
۲.بخش پشتیبانی فنی پاسخگویی مشکلات فنی شما عزیزان
۳.بخش گارانتی:تعمیر و نگه داری کلیه دستگاهای معیوب

کلیه خدمات مربوط به تعمیر دستگاه های مشتریانی که به صورت حضوری مراجعه می نمایند. و همچنین حل مشکلات فنی نمایندگان در این واحد انجام می شود.

واحد فروش :کارشناسان فروش ما به دوشیوه تلفنی یا ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام ,واتس اپ وغیره یا ایمیل در خدمت شما عزیزان هستند.

ارایه خدمات نصب وراه اندازی:
•ارائه خدمات نصب وراه اندازی توسط تیم های ویژه نصب پروژه
• پشتیبانی فنی نرم افزارهای دی وی ار دوربین های ای پی وان وی ارها
•ارائه خدمات تلفنی
•انجام بازدیدهای ویژه و رایگان از پروژه ها,جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان

امورنمایندگان:

شرکت نایکل برای توسعه و بهینه سازی شبکه خدمات ، عهده دار مسئولیت های زیر است :
•رسیدگی به کلیه امور مربوط به نمایندگان از قبیل تخلفات نماینده ،تعلیق ویا حذف نمایندگی
•رسیدگی به درخواست های متقاضیان اخذ نمایندگی

این واحد شامل بخش های زیر است :
۱.امورنمایندگان دوربین مدار بسته
۲.امورنمایندگان تجهیزات شبکه
۳.امورنمایندگان دستگاهای حضور غیاب
۴.امورنمایندگان خانه هوشمند
۵.ارزیابی

رضایتمندی مشتری :
•رسیدگی به شکایات مشتریان از نمایندگان خدمات پس از فروش
•رسیدگی به شکایات مشتریان حضوری
•رسیدگی به شکایات مشتریان تلفنی
•رسیدگی به شکایات مشتریان اینترنتی

مرکز تماس:
این بخش برای انجام پاسخگویی به مشتریانی است که با مرکز تماس تلفنی شرکت نایکل ارتباط برقرار می کنند. مواردکلی که مشتریان بواسطه آن با این مرکز تماس می گیرند عبارتند از:

۱- درخواست اطلاعات فنی
۲-درخواست نصب دوربین مداربسته
۳-در خواست تعمیر دستگاه
۴- اعلام شکایت از نحوه عملکرد و برخورد نماینده و پرسنل
۵- اطلاع از نحوه قرعه کشی و نتایج آن و اعلام مرجعی جهت پاسخگویی
۶- درخواست اطلاعات مراکز فروش محصولات و نمایندگی های مجاز(خرید)
۷- در خواست اطلاعات جانبی
۸-پیگیری پرونده تشکیل شده بابت شکایت
۹- درخواست خرید
۱۰- اطلاعات مربوط به برگزاری نمایشگاهای دوربین مداربسته

روشهای ارتباط مشتری

مرکز تماس هم نیاز پاسخگویی به مشتریان وهم نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می دهد و این عمل از طریق سیستمهای ارتباطی نظیر شبکه اینترنت ، تلفن ، پیام کوتاه ،‌ خدمات اطلاعات مورد نیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام میرسد.

فهرست
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ